Poczuj, jak skóra oddycha- Tonik, mgiełka Resibo. ❤

by - 16:28





Kosmetyki Resibo już jakiś czas temu pokochała blogosfera. Marka w swojej ofercie posiada same cudowności: olejek do demakijażu, serum, kremy... Nie wiedziałam na co się zdecydować. Padło na tonik w formie mgiełki! :)




___________________________________________________________________________________________

Poczuj, jak skóra oddycha.

💕  Mgiełka jest w:
      -100% VEGE
      - 99% Naturalna
      - nie testowana na zwierzętach

🌼 Zawiera:
     Wodę z róży damasceńskiej, wodę pomarańczową, wyciąg z korzenia rabarbaru, Cristalhyal.

💧 PRO składnik-Cristalhyal
     Cristalhyal, czyli kwas hialuronowy to substancja hydrofilowa ograniczająca transepidermalną utratę wody. Kwas hialuronowy naturalnie występuje u człowieka i jest uznawany za jedną z najbardziej efektywnych substancji nawilżających. Zmiękcza i wygładza skórę twarzy.

❥   Obietnica
    Tonizuje, usprawnia działanie naczyń krwionośnych. Odgania bakterie. Oczyszcza i odświeża,łagodzi podrażnienia. Zawiera drogocenne składniki, a jego używanie jest przyjemnością. Buteleczka ze sprayem rozpyla mgiełkę, która nawilża skórę. Odpowiednia kompozycja zapewnia wielofunkcyjne działanie.

___________________________________________________________________________________________                           



Zacznę może od wielkiego zachwytu designem, opakowaniem czyli całą oprawą graficzną produktu.
Ta prostota jest tak cudowna, że nie uwierzę jeśli komuś się nie spodoba. Tekturowe etui na kosmetyk jest bardzo wytrzymałe (całkowicie się tego po nim nie spodziewałam!).

Mgiełki używam zawsze po zmyciu makijażu. To jaką ulgę przynosi zaczerwienionej skórze jest nie do opisania. Dzięki niej w końcu przestałam się borykać z przesuszeniami. Mimo, iż wiem że gorąca woda z prysznica i para fatalnie wpływają  na kondycję cery to jakoś nie potrafię zmienić swoich zwyczajów. Tonik działa w tym przypadku cuda. Przywraca odpowiednie pH skórze. 



Jedyny minus, który zaobserwowałam nie dotyczy stricte samego produktu lecz jego atomizera. Niestety strumień który pada na twarz jest dosyć mocny. Za każdym razem dosłownie zaciskam oczy, bojąc się tego uderzenia. :D Może śmieszne, ale nie chciałabym spryskiwać wacika i po przez niego nanosić kosmetyk na twarz. Ale może się do tego jeszcze przyzwyczaję. :) 



Zapach- cytrusowy, świeży bardzo przyjemny.  Zdecydowanie dodaje energii! :) Z takich małych ciekawostek mogę powiedzieć Wam, że odstrasza komary. Żaden nie odważy się nawet podlecieć pod moją twarz.  Nie potrafię usnąć, jeśli pod nosem coś mi bzyczy. :D

Po spryskaniu twarzy tonikiem odczuwamy chwilową lepkość. Mi osobiście podoba się ten efekt, z uwagi  na to, że mam wrażenie iż skóra zostaje dodatkowo nawilżona. Czasami kiedy zapomnę nałożyć kremu na noc, mgiełka spełnia swoje zadanie i rano nie czuję, że skóra błaga o pomoc.



Mimo, iż cena nie należy do najniższych bo kosmetyk kosztuje 50 zł z całym sercem mogę go polecić. Cena sama w sobie jest zrozumiała, dostajemy produkt, którego skład jest wręcz niesamowity. Po za tym w brew pozorom to bardzo wydajny tonik. 

Wiem, że wśród Was znajdują się fani Resibo, więc zróbcie hałas! :D 


Aneta :) 


You May Also Like

14 komentarze

  1. Chciałabym wypróbować wszystkie kosmetyki marki Resibo <$

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków Resibo, ale coś czuję, że niedługo się to zmieni. Mnie najbardziej ciekawią ich kremy, chociaż i ta mgiełka jest interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kremy też kusiły, ale mam jeszcze kilka. Dlatego zdecydowałam się na coś czego jeszcze nie posiadam. :)

      Usuń
  3. też cierpię na bardzo przesuszoną cerę, co prawda, odkąd zaczęłam o nią bardziej dbać, jest lepiej, ale wystarczy, że na noc nie nałożę tłustego kremu a już mam to potworne uczucie ściągnięcia.
    opakowanie jest przecudowne <3 i jeśli faktycznie działa nawilżająco, to chętnie bym przetestowała :)
    ha, powiem tylko, że też w takiej butelce mam tonik, co prawda z ziajki, ale jakoś od początku pstrykam na wacik i dopiero zmywam :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupując mgiełkę chciałam ograniczyć dotykanie twarzy. :) Gdyby nie chodziło mi o to pewnie zdecydowałabym się na jakiś inny tonik w buteleczce. :)

      Usuń
  4. Do tej pory nie miałam styczności z kosmetykami tej marki, ale bardzo chciałabym wypróbować olejek do demakijażu ;) Może w końcu się na niego skuszę! :) Fajnie, że ta mgiełka spisała się u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O olejku też myślałam. :) Mam nadzieję, że uda mi się go kiedyś przetestować. :)

      Usuń
  5. Mam od nich krem pod oczy i jest rewelacyjny!!<3
    Nie chwalę tak oo, tylko to prawda:)
    Bardzo ładnie rozjaśnia okolice oczu i pięknie pachnie!

    Zapraszam do mnie www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ich olejek do demakijażu, a najchętniej wypróbowałabym wszystkie ich produkty! :-)

    OdpowiedzUsuń