Przesyłki, nowości, testowanie |Golden Rose, Vipera, Eveline| #2

by - 18:29






Zapraszam na kolejny post z serii o tym co będę testowała w najbliższym czasie. :) 

Nie wiem czy już o tym pisałam, ale uwielbiam oglądać nowości u innych osób.
Największe paczki, które powodują u mnie zawsze szeroki uśmiech na twarzy komponuje dla mnie Pani Agnieszka z kadry Udziewczyn. Więcej o kosmetykach, które znalazły się w paczce będziecie mogły poczytać na Blogosferze tego portalu. Śledźcie uważnie mój fanpage bo to właśnie tam informuję o najnowszych recenzjach mojego autorstwa. :)  
Cała paczka nawiązuje do nadchodzącego lata. Nie zabrakło tam również kolorówki, która sprawia mi najwięcej radości z testowania. 

A oto co skrywała paczka:











O tym prezencie pisałam Wam już dosyć dawno na Facebook'u z racji tego, iż wygrałam go w konkursie, który organizowało Golden Rose Stalowa Wola. Jednak całkowicie zapomniałam pokazać co znalazło się w środku. 



Wspaniałym upominkiem obdarowała mnie także Ilona z Gra o Trend, która dba o swoich fanów jak nikt inny! Nie zapomnijcie odwiedzić jej bloga. jak i fanpage'a na Facebooku'u. :) 




Leci do mnie jeszcze mini zestaw z La Roche-Posay czyli Toleriane Ultra  i Toleriane Teint. Ale chyba długo na niego poczekam. :D


Jeśli dotarliście do końca, dajcie znać co najbardziej Wam się podoba! Jeśli testowaliście już któryś z tych produktów będzie mi miło jeśli podzielicie się wrażeniami i podpowiecie na co warto zwrócić uwagę. :) 


You May Also Like

14 komentarze

  1. ile dobrodziejstw. ;) sporo fajnych i znajomych rzeczy widzę, ale też i dużo nowości, także podejrzewam, że testowanie będzie przyjemnością. ;) moim faworytem i ulubieńcem z tego wszystkiego jest ta matowa kredka od GR. uważam,że są one absolutnie fantastyczne. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internet uwielbia te matowe kredki GR. Mam nadzieję, że mi też się spodoba. :) Ja też pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. O matko! Ile tu przecudnych kosmetyków :) Chciałabym je mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda interesująco :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne paczuszki :) no i matowa kredka od GR - są rewelacyjne :) polecam szczerze :) maskę z biovaxa miałam ale u mnie się nie sprawdziła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już kiedyś jej używałam i mam mieszane uczucia. :)

      Usuń
  5. Jak dużo tego wszystkiego! :-) Będziesz miała co testować i o czym pisać! :-)

    OdpowiedzUsuń