Profesjonalna pielęgnacja i regeneracja włosów w domu.

by - 20:59




          Jeszcze niedawno byłam posiadaczką bardzo długich włosów sięgających prawie do pasa. Jednak były już w tak złym stanie, iż postanowiłam ich skrócić aby odżyły i dać im nowy lepszy start.
Jak to zazwyczaj bywa, pani fryzjerce obcięło się trochę za dużo i zamiast włosów za piersi, zostałam z  długością przed nimi.
Po dłuższym czasie przekonałam się, że może i wyszło mi to na dobre. Nie czuję już takiego ciężaru na głowie, a włosy łatwiej się układają. W moim przypadku rosną w zabójczym tempie więc mam nadzieję, że za niedługo znowu będę długowłosą pięknością. :D

Cięcie trochę pomogło w odżywieniu moich włosów. Pozbyłam się części ususzonej przez prostownicę, jednak moim celem jest ich głębsza regeneracja, gdyż osiągnięty efekt nie jest dla mnie w stu procentach satysfakcjonujący.



Moja przygoda rozpoczęła się z duo od L'biotica z serii Repair czyli z szamponem i odżywką.



Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to bardzo oryginalny design- minimalistyczny, wyrazisty czyli taki, który trafia do mnie najbardziej. Jak widzę takie opakowania to po prostu oczy mi  się świecą. :D
Szampon i odżywka razem jak i oddzielnie tworzą świetne połączenie.



Może zacznę od tego czego oczekuję od produktów do pielęgnacji włosów.
Nie mogą podrażniać. Nie lubię rozczarowań i złudnych obietnic producenta. Zależy mi na regeneracji, odbudowie zniszczonych włosów. Po użyciu kosmetyków włosy muszą być: miękkie, sprężyste, gładkie i nawilżone. Produkty nie mogą obciążać włosów. Bardzo zależy mi też na tym aby kosmetyki niwelowały puszenie się włosów, gdyż są do tego skłonne.



Czy to dużo? Myślę, że nie! Udowodniły to właśnie te dwa produkty. Dzięki nim wymodelowane włosy wyglądają prosto jak z salonu. Przyznam, że na początku dosyć sceptycznie podchodziłam, do tego co przeczytałam na opakowaniu, jednak pozytywne efekty zaobserwowałam już po pierwszym użyciu.
Bardzo spodobał mi się też ich delikatny, 'profesjonalny' zapach. Po zmyciu odżywki utrzymuję się on jeszcze długo na włosach. Co do szamponu to jest dosyć przeciętny (co nie znaczy, że jest zły- wręcz przeciwnie)  lecz odżywkę bardzo polubiłam.

Włosy myję co drugi dzień, a maskę nakładam do dwóch razy w tygodniu. Mimo, iż  można ją stosować po każdym myciu ja zrezygnowałam z tego, ponieważ nie chcę aby moje włosy się do niej przyzwyczaiły.



Niestety nie mogę wypowiedzieć się w kwestii czy duo pomaga włosom ze skłonnością do wypadania, gdyż nie posiadam tego problemu.

Jedyny minus, który zaobserwowałam to zamykanie tubki. Jakoś ciężko domknąć te produkty. Trzeba się trochę na siłować aby usłyszeć "kilk". Jest to troszkę uciążliwe kiedy mamy mokre ręce.

Produkty znajdzieciew prawie, każdej drogerii. L'biotica co raz bardziej poszerza swoją ofertę.
Cena szamponu (250ml)  i odżywki (200ml.)  to ok. 30 zł. 



          Komu polecam szampon i odżywkę z tej serii? Na pewno dziewczynom, które tak jak ja często  katują włosy prostownicą, suszarką czy lokówką lub tym, które potrzebują odżywienia i głębokiego nawilżenia. Wasze włosy z pewnością podziękują Wam za ten zabieg. :)


Dajcie znać czy używałyście produktów z tej serii i jak się u Was sprawdziły.

___________________________________________________________________________________________

Miłej majówki, odpoczywajcie dziewczyny, ja powtarzam wiadomości do matury. :)

Aneta :)


You May Also Like

15 komentarze

  1. chętnie bym ten duet wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam tego duetu, ale włosów nie katuję ani lokówką, ani prostownicą ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami włosy potrzebują nawilżenia, więc te produkty też się do tego sprawdzą. :) Zazdroszczę- ja nie potrafię się obejść bez prostownicy. :)

      Usuń
  3. Nie znam tych produktów, ale wyglądają bardzo profesjonalnie. Co prawda włosów niczym nie katuje, ale nawilżenie przyda się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają super. :) Obserwuję.~

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Po raz kolejny widzę tę nową serię i przez to mnie intryguje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo podobały się opakowania jak pierwszy raz je zobaczyłam :)

      Usuń
  6. Opakowania tych szamponów Professional Therapy od L'biotica są przesłodkie <3 Zakochałam się od pierwszego wejrzenia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :D A ja uwielbiam ładne kosmetyki! :)

      Usuń
  7. U mnie za to super sprawdza się olejek organowy. Gdyby nie był tak tłusty to mógłby mi zastąpić całą pielęgnację. Używam też serum z jego ekstraktem z royal moroccan. Super nawilża, a moje włosy są bardzo suche, więc doceniają jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń