Aliexpress Haul!

by - 12:05



          Zachwycona chińskimi produktami jak i ich niską ceną, postanowiłam kolejny raz zamówić kilka internetowych bestsellerów. Za całe zamówienie zapłaciłam ok. 20 zł. Byłam bardzo zaskoczona, że nie które z tych produktów szły krócej niż miesiąc. Mimo, iż wszyscy pisali aby uzbroić się w cierpliwość, gdyż niektóre przesyłki mogą zostać dostarczone po 2 miesiącach, a czasami nawet w ogóle.
Przy wyborze 'droższych' rzeczy lub tych na których rzeczywiście mi zależało wybierałam sprzedawców kierując się pozytywnymi feedbackami oraz opiniami klientów.

Poniżej znajdziecie linki do aukcji- lecz te wygasają, dlatego obok znajdziecie te do sklepu. :)
Ceny podam Wam w przeliczeniu na złotówki. :)

Zapraszam do oglądania! :)

 ❥ Black Mask, AFY- Peel off


Link: Klik      Sklep: Klik

Cena: 7,57 PLN
Czas dostawy: 25 dni

Znana i uwielbiana przez wiele blogerek, postanowiłam, że i ja muszę jej spróbować. Jak na razie jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Maska pięknie pachnie i oczyszcza. Na jej temat planuję zrobić oddzielny post z pełną recenzją. :)


❥ Brushegg


Link: Klik     Sklep: Klik

Cena: 2,96 PLN
Czas dostawy: 19 dni

Moim zdaniem nie warto wydawać 20-30 zł za kawałek oryginalnej gumy, dlatego kupiłam ten w śmiesznie niskiej cenie. W ofercie jest wiele różnych, ładnych kolorów. Ja postawiłam na różowy. Dla nie wtajemniczonych jajeczko służy do mycia pędzli. :)


❥ 4PCS Eye brushes 


Link: Kilk    Sklep: Kilk

Cena: 5,71 PLN
Czas dostawy: 11 dni

Równie jak zaskakująca niska cena jest ich jakość! Dobrze i solidnie wykonane. Po pierwszym myciu nie wypadł z nich ani jeden włos. Za taką cenę w Polsce nie dostałybyśmy jednego pędzla. Dodam, że są dosyć duże jak na pędzle do oczu. Ja znalazłam dla nich takie zastosowanie ( od lewej): blendowanie, konturowanie nosa na mokro, nakładanie cienia w zagłębieniu powieki, nakładanie korektora pod oczy.

 

❥ Nails tattoo/ Water transfer stickers


Sklep: Klik
-różowe piórka
Link: Kilk
Cena: 0,32 PLN

-niebieskie piórka
Link: Kilk
 Cena:0,36 PLN
Czas dostawy: 17 dni




Sklep: Kilk
-piórka
Link: Kilk
Cena: 0,32 PLN

-kwiaty niebieskie/czerwone
Link: KilkKilk
Cena: 0,40 PLN
Czas dostawy: 28 dni

Znane i  uwielbiane przez każdą kobietę, a do tego banalne w aplikacji. W końcu i ja jestem ich posiadaczką! <3 Wodne naklejki na paznokcie wyglądają bardzo efektownie i zmienią wasz manicure o 180 °. Dodatkowo dorwałam ich jeszcze na przecenie, dlatego warto czatować gdyż można kupić je wręcz za darmo! 


❥ Menow- Long lasting- matowa pomadka w płynie nr. 18 


Link: Kilk     Sklep: Kilk

Cena: 2,64 PLN
Czas dostawy: 40 dni

Kolejny klasyk i internetowy hit. Pomadka szła do mnie najdłużej z całego zamówienia. Spodziewałam się troszkę innego koloru. Myślałam, iż będzie bardziej beżowa jednak wpada w róż. Nie mniej jednak dalej posiada ładny odcień. Tak jak czytałam bardzo się klei jednak wystarczy ją przypudrować i problem z głowy. :)


Wiele z powyższych rzeczy możecie znaleźć taniej!  Ceny cały czas się zmieniają. :)
Jestem bardzo zadowolona z zakupów. Wszystko doszło takie jak powinno i  to w dosyć krótkim czasie.

Dajcie znać czy robicie zakupy na Aliexpress? Co ostatnio kupiłyście? Zainspirujmy się na wzajem! :)

Miłego weekendu,
Aneta :)





You May Also Like

10 komentarze

  1. Na aliexpress można znaleźć na prawdę fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do brushegg to czy oryginał czy podróba dla mnie jest to to samo czyści się tak samo więc też uważam, że nie warto kupować czegoś tak drogiego :) i tez jestem fanką alie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy, sama chyba się na nie skuszę. Pozdrawiam! ;)
    blondiverse.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od kilku lat tam zamawiam i z tą dostawa różnie bywa -raz nawet dostałam zamówienie po niecałym tygodniu! Ale bywało, że czekałam ponad 60 dni ... także bywa naprawdę różnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak czytałam, dlatego trochę się obawiałam. :)

      Usuń
  5. Ta maska mnie zaciekawiła. Mam kilka tych matowych "błyszczyków" ale mi jakoś nie podpasowały niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też chyba się z nim nie polubie. Bardzo nie ładnie się ściera. :/

      Usuń