Nails inspired by H&M x BALMAIN.

by - 16:18




Witajcie :)

Dzisiaj kolejny post z serii Rimmelove czyli RainRain Go Away w akcji! :)
Zainspirowana paznokciami Laury Ogrodowczyk znanej jako RockGlamPrincess, postanowiłam stworzyć swoje własne 'nails inspired by H&M x BALMAIN'.

 Do wykonania manicure użyłam:
- 498 RainRain Go Away <3
- 703 White Hot Love
- Bezbarwnego lakieru z Wibo
- Sypkiego pigmentu z KOBO- 502 Misty Rose
- oraz cienkiego pędzelka.




Ale zaraz, zaraz. Pigment? Ten do makijażu? :)  Ostatnio strasznie podobał mi się efekt syrenki na hybrydach, więc postanowiłam sama coś naskrobać. Jako, że w pobliżu mojej miejscowości raczej ciężko ze znalezieniem  słynnych pyłków z Indigo olśniło mnie, że  mogę spróbować użyć czegoś co mam już w domu.
W internetach wyczytałam, że syrenkę można uzyskać na zwykłych paznokciach nie koniecznie hybrydowych, warunkiem jest jednak opruszenie ich pyłkiem kiedy będą jeszcze mokre, aby ten przykleił się do nich.



Byłam zachwycona efektem lecz tak mi się śpieszyło, że zapomniałam pomalować ich  bezbarwnym lakierem i pod wieczór po syrence nie było już śladu. Jednak i tak byłam niesamowicie szczęśliwa, że wpadłam na ten pomysł. :D Mam nadzieję, że chociaż troszkę widać go na zdjęciach. :)

Natomiast nowy, biały, Rimmelowy świeżaczek kupiony na promocji w Rossmanie okazał się strzałem w dziesiątkę. Niczym nie odbiega od swoich poprzedników, a ja mogę cieszyć się większą kolekcją, o której pisałam tutaj.



Dajcie znać jak podobają wam się pazurki. Może nie jest to mistrzostwo świata, ale od czegoś trzeba zacząć :)

Trzymajcie się ! :*
-A.

You May Also Like

15 komentarze

  1. Efekt syrenki jest śliczny ! Piękne paznokcie !

    Szybki tutorial mojego makijażu ! :)
    http://nononomx.blogspot.com/2015/11/makijaz-by-nononomx.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie wyszły :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Na promocja w Rossmannie też pokupowałam lakierki z Rimmela i jestem pod mega wrażeniem ! Wspaniałe kolory, szybko schną, nie odpryskują, trzymają ponad tydzień! A Twój manicure jest uroczy *.* Zainspirowałaś mnie do zrobienia czegoś podobnego na paznokciach :)
    Trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż weszłam zobaczyć jak wyglądały te paznokcie RockGlamPrincess i WOW, dzieło sztuki. Tyle, że ona wiadomka, że sama nie robiła. I ten pyłek syrenki czy jak to tam się nazywa można na zwykły lakier? Na żywo też tak fajnie wygląda?
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można, tylko trzeba nałożyć go na wilgotny lakier i przykryć jakimś Topem. A w rzeczywistości wygląda tak samo ślicznie :)

      Usuń
  5. Jejku paznokcie są przecudowne .Moim zdaniem idealne na zimę :)

    http://madame-julietta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie *o* Ładnie to zrobiłaś :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pazurki są cudowne, takie lubię ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie śliczny manicure, idealny na zimowe dni :)

    OdpowiedzUsuń