Rimmelove ♥

by - 11:57


Moja Rimmel'owa gromadka powoli się powiększa. Myślę, że są to jedne z lepszych drogeryjnych lakierów, które możemy znaleźć na półkach. Przekrój przez gamę kolorystyczną jest spory, dodatkowo często pojawiają się edycje limitowane, zmieniana jest szata graficzna oraz wprowadzane są nowe kolory. Ja też dałam się porwać w wir szaleństwa i z dnia na dzień moja kolekcja się powiększa. Lakiery sprzedawane są w przystępnej cenie bo ok. 12zł, często jednak możemy natrafić na promocję i cieszyć się nie jednym ale dwoma lakierami w tej cenie. :) 




Na moich paznokciach utrzymują się około tygodnia. Krycie zapewniają dwie warstwy. Ja uwielbiam ich pędzelek- grubiutki jednak precyzyjny, wystarczy przejechać nim dwa razy paznokieć i jest on cały pomalowany. Nie pozostawia smug, lakier nie robi się gumowy i szybko schnie. No właśnie! Pierwotna wersja 60 sek. powoli znika z półek, albo już jej nie ma. Posiadam karmelowy lakier z tej serii (500 Carmel Cupcake), jednak te zastępują nowe m.in. Rita Ora- u mnie piękny popiel o uroczej nazwie Rain Rain Go Away (498) oraz seria 60sek. Super Shine. W mojej kolekcji jest to różowy Ring A Ring O'Roses (262) oraz miętowy Breakfast In Bed (873). 





To teraz możemy przejść do różnic! :D Ja nie zauważyłam prawie żadnych. Seria Rita Ora schnie tak samo szybko jak tradycyjne 60sek. Czy na prawdę tyle schną? To 60sek. można przypisać pierwszej warstwie, druga zdecydowanie schnie już wolniej (dotyczy to wszystkich lakierów).  60sek Super Shine troszkę bardziej odbija światło niż reszta, lecz różnica jest praktycznie nie zauważalna. :D 
Nie wiem jak wam ale mi bardzo podobają się ich nazwy. Moim faworytem jest Rain Rain Go Away idealny na co dzień, na chłodniejsze dni- pasuje do każdego innego lakieru, jest po prostu nie zastąpiony. 

To wszystko z mojej strony na dzisiaj.




A wy macie już swojego Rimmel'a?  :)
-A.

You May Also Like

10 komentarze

  1. Mam kilka lakierów z Rimmel i jestem zadowolona !! Ładne kolorki zakupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś używałam lakierów do paznokci od Rimmela, ale teraz jakoś przechodzę obok nich obojętnie. Żaden kolor mnie nie oczarował, przyglądam się raczej tym od Inglota. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy żadnego lakieru z Rimmela, ale wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zainspiruje Cię, któryś kolorek i kupisz :D

      Usuń
  4. Nie jestem fanką lakierów z Rimmela ale bardzo podoba mi się efekt na Twoich pazurkach ^^ Najbardziej wpadły mi w oko mięta i popielek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu wszystko sprawdza się inaczej :) Bardzo dziękuję :*

      Usuń