Zakupy w Showroom czyli nagroda od Rimmel.

by - 19:23


Witajcie! :) 

Dzisiaj przygotowałam dla Was mały haul ze sklepu internetowego Showroom. Jednak może zacznę od początku. :)
Jakiś czas temu udało  mi się zostać laureatką konkursu, który organizowała marka Rimmel pod hasłem #UnlockYourLondonLook. Nagrodą był voucher o wartości 500 zł do znanego mi już wcześniej sklepu: Showroom.  Stylizację, którą wywalczyłam jedną z głównych nagród możecie zobaczyć w jednym z poprzednich postów: tutaj lub na moim Instagramie. :) 

Showroom to platforma, która zrzesza wiele marek ale także indywidualnych projektantów. To kopalnia przeróżnych rzeczy o bardzo specyficznym stylu. :) 
Byłam trochę zawiedziona tym, że od każdej rzeczy płacimy oddzielnie przesyłkę chyba, że idzie do nas od tego samego projektanta lub przekroczymy próg cenowy, który uprawnia nas do darmowej dostawy.  Niestety przyzwyczaiłam się do udogodnień jakie serwuje Zalando, gdzie przesyłka i zwrot są darmowe. 

Dlatego też, ubrania które zamawiałam starałam się wybierać tak, abym nie musiała ich wymieniać jeśli nie trafię w rozmiarówkę. 

W zamówieniu postawiłam na ubrania bardziej casualowe niż eleganckie i takie, które po prostu przydadzą mi się na co dzień. Mam mnóstwo różnych, dziwnych ubrań, a brakuje mi właśnie takich basic'ów. :D  
Plusem sklepu jest na pewno błyskawiczna wysyłka. Przy dwóch pierwszych rzeczach były to nie całe 2 dni, a przy kolejnych 3. Dla ciekawostki  dodam, że zamówienie robiłam późną nocą w niedzielę. 



1. Oldschool'owy T-shirt marki Yeah Bunny,  Girls Team. Świetny materiał w dotyku bo, aż 100%  bawełny z certyfikatem Oeko-Tex 100 klasa I.  Szary, zakończony białymi ściągaczami.  Na mnie ciut za długi ( mam dosyć krótki tułów xd) , ale bardzo łatwo można to ukryć. Firma Yeah Bunny zaskoczyła mnie najbardziej z pośród wszystkich zamówień. Dostałam od nich majowy numer Glamour- niby tylko gazeta, ale widać, że marka dba o swoich klientów i ich dobre samopoczucie. Do tego uśmiech na mojej twarzy wywołała piękna koperta, mały liścik i naklejki. :) 












2. Kiedy zobaczyłam, że sklep ma w swojej ofercie kosmetyki Resibo- oczy zaświeciły mi się od razu! :D Skusiłam się na: Tonik- mgiełkę do twarzy. Już teraz mogę powiedzieć Wam, że nie żałuję. Oczekujcie recenzji! :) 
Pewnie znajdą się osoby, które pomyślą, że pieniądze mogłam przeznaczyć na coś do ubrania niż kosmetyki, których posiadam dużo. Jednak wiedziałam, że przez długi czas nie będę miała okazji czy też możliwości, żeby pozwolić sobie na kupno produktu tej marki. A marzyły mi się już od dłuższego czasu. :) Celem mgiełki jest przywrócenie skórze jej odpowiedniego pH, odświeżenie i nawilżenie. 
Tutaj w gratisie dostałam 3 próbki. :) 











3. Na wyprzedaży dorwałam, też czarną bluzę typu Bomber WMNS marki The Hive. Bardzo dobrze wykonana, krótka jak na bomber przystało, z masywnym suwakiem. Skład: bawełna 100%. Pasuje dosłownie do wszystkiego. Czegoś takiego brakowało w mojej szafie. :) 










4. Przez całe swoje życie nie miałam białej bluzy. Ogólnie rzecz biorąc stronie od jasnych ubrań. Dlatego postanowiłam się przełamać, a stało się to tylko dlatego, że zobaczyłam bluzę Miss Trouble.
Przyszła do mnie w pięknej paczuszce, wypełnionej czarną i różową bibułą. A ja uwielbiam, jak ktoś włożył trud w to, aby przesyłka wyglądała fajnie, a nie jak psu wyjęta z gardła. :D 
Bluza posiada świetny w dotyku materiał- nigdy nie spotkałam się z takim. Jej skład to: bawełna: 95%, elastan: 5%.  Jednak już widzę pierwsze wady posiadania jasnych ubrań: widać na niej najdrobniejszą plamkę i szybko się mnie. 







Z zamówienia jestem bardzo zadowolona! Ubrania są świetnej jakości i mam nadzieję, że długo mi posłużą. W każdym zamówieniu znalazły się karty z podziękowaniem za zakupy oraz naklejki z logo platformy. Za dostawę płaciłam tylko w przypadku marki Resibo ( + 14zł). Produkty przyjechały do mnie kurierem UPS. 




Dajcie znać czy podobają Wam się rzeczy, które zamówiłam czy raczej zdecydowałybyście się na coś zupełnie innego?  

Słonecznego weekendu życzę! <3
Aneta :) 





You May Also Like

20 komentarze

  1. Podoba mi się koszulka Yeah Bunny i biała bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie rzeczy <333 chyba wszystko mi się podoba równie mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie rzeczy są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I moje ukochane Resibo :) !
    Nagroda pierwsza klasa )

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako typowa kosmetykoholiczka przyznam,że najbardziej podoba mi się tonik :D
    Ale oczywiście ciuszki też super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mnie też kosmetykoholiczka dlatego nie mogłam się oprzeć i zamówiłam właśnie tonik. :D heh :D

      Usuń
  6. Koszulka z Yeah Bunny jest świetna :) Tonik Resibo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nagroda idealna :)

    bioollife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) Wow, nie wiedziałam, że mają tam również kosmetyki. Musze koniecznie ten sklep obadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Mają, mają i to całkiem fajne! :)

      Usuń
  9. Gratuluje wygranej! :) Ostatnio akurat przeglądałam stronę Yeah Bunny. Najbardziej podoba mi się bluza typu bomber i mgiełka to twarzy :)


    OdpowiedzUsuń