Wiosenne trendy 2016 + OOTD.

by - 15:04

                                                                                       Paris- 2015 r.



Witajcie kochane :) 

Do wiosny już co raz bliżej, niż dalej. Dlatego przygotowałam dla Was małą tablicę inspiracji. Mam nadzieję, że spodoba Wam się trochę inny przerywnik, pomiędzy postami z serii 'Beauty'.

Liczę, że i w tym roku, królować będą pastele. Uwielbiam łączyć je z klasyczną czernią oraz bielą. Jak zawszę stawiam na minimalizm i proste kroje. Poniżej możecie zobaczyć spódnicę, która totalnie mnie urzekła i jak dla mnie jest niezaprzeczalnym hitem. 
W zestawie znalazły się też wiązane baleriny, które pokochała blogosfera.



Spring 2016.

Spring 2016. przez anap493 z wykorzystaniem zara shoes

WearAll long sleeve crop top
44 PLN - wearall.com


New Look trench coat
185 PLN - nelly.com


White skirt
77 PLN - romwe.com


Zara shoes
155 PLN - zara.com


Lipsy pink purse
140 PLN - lipsy.co.uk


Marc Jacobs stainless steel jewelry
1 025 PLN - harveynichols.com


Topshop fedora hat
155 PLN - topshop.com


Home decor
100 PLN - riflepaperco.com



Przygotowałam dla Was także stylizację z moim udziałem. :D Przyznam, że czułam się dosyć dziwnie prezentując ubrania na sobie, jednak sprawiło mi to dużo radości. Mam nadzieję, że jakoś sprostałam zadaniu i spodoba Wam się efekt. 





___________________________________________________________________________

T-shirt: Top Shop 
Koszula: Second hand
Spodnie: Mohito
Buty: SinSay 
Kapelusz: H&M
Torebka: Primark



Dajcie znać, jakie są wasze wiosenne hity! :) Co najbardziej spodobało Wam się na mojej tablicy inspiracji. Czekam na wasze komentarze. :)

Aneta :)


You May Also Like

8 komentarze

  1. Twoja stylizacja jest meega ! <3

    Zapraszam : http://lucy-lusia2.blogspot.com/ Jęsli Ci się spodoba zaobserwuj ! ;)
    Chcesz być na bieżąco ? Zapraszam do polubienia FANPAGE-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja <3 najbardziej podoba mi się kapelusz bo ostatnio mam małego bzika na ich punkcie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne baleriny *o* Szkoda, że nie mogę nosić, bo mam płaskostopie :/ Ładne zdjęcia :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz robią dużo butów w tym stylu, nie tylko baleriny, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie! :)

      Usuń