-49% Rossmann czyli co warto kupić na promocji?

by - 18:47


Cześć! :)

To już drugi Rossmann'owy post dotyczący uwielbianej przez wszystkie kobiety promocji -49%. Jeżeli chcecie zobaczyć na co miałam chrapkę w poprzednim roku wystarczy kilknąć tutaj
 A poniżej podaję Wam rozpiskę promocji:


Od 20.04 twarz  - pudry, podkłady, korektory

Od 26.04 oczy - tusze, kredki, cienie, eyelinery

Od 4.05 usta - pomadki, lakiery do paznokci


Jak widzicie zostało jeszcze trochę czasu, jednak ja zawszę wolę zaplanować moją listę trochę wcześniej. Wolę przyjrzeć się kosmetykom w drogerii trochę bliżej, gdyż w dniu promocji panuje tam ogromny zamęt. Dodatkowo taka lista pomaga mi uniknąć niepotrzebnie zrobionych pod wpływem impulsu zakupów. Dlatego zachęcam Was, do zrobienia tego samego. :) 
Przedstawię Wam kilka rzeczy, które w ostatnim czasie przyciągnęły moją uwagę i których zakup rozważam. 

Najeżdżając na te malutkie kuleczki przy obrazkach możecie przenieść się do sklepu internetowego Rossmann i zobaczyć ceny kosmetyków w normalnych cenach. 




Paletka cieni Wibo Neutral - po promocji będzie kosztowała na prawdę śmieszne pieniądze. Ciężko znaleźć, aż tak tanią paletkę z całkiem dobrą jakością. 

Konturówki Wibo: Lip Define lub Nude Lips- również bardzo tanie bo ok. 3.50 zł, tylko muszę przyjrzeć się kolorom z bliska.

Pomadka Juicy Color - czyli nowości od Wibo, które bardzo mnie intrygują. :) 

Kredka do oczu Wibo czarna- nie wiem jak to się stało, ale nie posiadam żadnej i muszę podkradać mamie. 



L'oreal True Match- kończą się wszystkie podkłady więc czas wypróbować coś nowego! Mam tylko dylemat z kolorem. Waham się po między N1, który jest dosyć jasny ale idealny (boję się, że będzie za jasny na lato), a N2, który w tym momencie jest minimalnie za ciemny. Jednak skłaniam się ku N1.

L'oreal  Infallible Sculpt: Light/Medium- cudowna paletka do konturowania. Jednak Rossmanow'a cena jest dosyć śmieszna i chyba poszukam jej taniej w drogeriach internetowych. 

Sally Hansen Complete Salon- bezbarwny lakier. 

Nivea Hydro Care- warte uwagi są również pomadki ochronne- ja uwielbiam te z Nivea lub Isany. 

____________________________________________________________________________________________

Dajcie znać jakie są Wasze plany zakupowe! :) Z przyjemnością poczytam. :) 

-A.

You May Also Like

21 komentarze

  1. W tym roku ruszam na zakupy z listą konkretnych produktów bo co rok szłam bez niej i kupowałam masę rzeczy, których potem nie używałam :D najbardziej nakręcam się na paletki od Wibo i jakiś dobry podkład - nie wiem tylko jeszcze jaki :) Może zainwestuje też w The Only 1 od Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim must have jest właśnie jakiś dobry podkład, a resztę kosmetyków to tak przy okazji. :)

      Usuń
  2. ja tym razem nie odpuszcze tych promocji ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawidłowo! :D Ja tydzień temu byłam pewna, że wszystko mam i niczego nowego nie potrzebuje ale wyszło jak zawsze! :D

      Usuń
  3. Muszę się zastanowić, co kupię tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak już będziesz wiedziała, a może się czymś zainspiruję. :)

      Usuń
  4. ooo super, nawet nie wiedziałam! :D Trzeba się obkupić :)
    zapraszam do siebie - xkarr.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. zapomniałam dodać, że - obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myślę nad paletką do konturowania wibo.A dalej to nie wiem myślę nad błyszczykami, szminkami .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dobry pomysł z tą paletką do konturowania, przyglądnę się jej z bliska. :)

      Usuń
  7. Ja stale mam listę takich rzeczy w telefonie, ale jakoś wolno idzie mi jej realizacja. Możliwe że skuszę się na jakiś podkład (może nawet ten Loreal o którym piszesz). Na pewno kupię tusz Loreal Milion Lashes so couture, bo jest najlepszy jak dla mnie, a jednak za drogi w normalnej cenie i kolejną pomadkę Bourjois Velvet Matte, bo są świetne i trwałe (ale cena 50zł zwala z nóg). :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://photos-fashion-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz z L'oreala Million Lashes to mój ulubiony, chyba nic go nie przebije. A pomadki z Bourjois trochę kuszą ale nie znalazłam koloru, który by mi się jakoś bardzo spodobał- może to i dobrze. :D

      Usuń
  8. nad paletką Wibo też się zastanawiam, bo ostatnio zdecydowanie wariuję na punkcie różnych paletek. ;) i pewnie na nich się skupię, może jeszcze nad czymś do brwi, bo nic nie mam na chwilę obecną. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również marzy mi się jeszcze jakaś paletka do kolekcji, tym bardziej, że koszt tej jest niewielki. :) Też pozdrawiam! :)

      Usuń
  9. Świetny post. Sama najchętniej włożyłabym wszystko do koszyka w dzień wyprzedaży, dzięki Tobie zwrócę uwagę na "perełki", a nad resztą się porządnie zastanowię. Pozdrawiam. :D
    www.blondiverse.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. :D Cieszę się, że pomogłam. :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Fajna jest ta paletka do cieni z Wibo i paletka do konturowania :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń