Slim Lipstick Rich od Pierre Rene- nr.19 Cassis.

by - 12:48



Burgundy i mocne kolory pomadek bardziej kojarzą nam się z jesienią, a niżeli wiosną. Szminka o której dzisiaj będzie mowa jest na tyle piękna, że było by mi żal nie używać jej w nadchodzącym okresie. Zresztą sami zobaczcie! :) 

Marka Pierre Rene była mi jakoś bardzo odległa. Mimo, iż za każdym razem będąc w Naturze szafa przyciągała mnie swoim urokiem to jakimś dziwnym trafem rezygnowałam z zakupów lub nie mogłam zdecydować się na coś konkretnego. Sytuacja zmieniła się kiedy przypadkowo wzięłam udział w konkursie na ich funpage'u. I wygrałam! :)  



W moje ręce wpadła pomadka Slim Lipstick Rich w kolorze Cassis.  To bardzo unikatowy odcień, a mianowicie połączenie marsali i burgundu przełamanej śliwką. Niestety jak się okazało ten kolor jest trudny w ujęciu na zdjęciu, dlatego zachęcam abyście przyjrzały się mu w drogerii. Najlepiej oddaje go chyba ostatnie zdjęcie, na którym pokazuję pomadkę na ustach. :) 



Pomadka bardzo łatwo rozprowadza się na ustach, nawet bez użycia konturówki jesteśmy w stanie się nią pomalować. Jest kremowa i baaardzo na pigmentowana.  Posiada satynowe wykończenie i mimo, iż jest ciemną pomadką nie wylewa się poza kontur ust.  
Jednak największym jej plusem jest trwałość! Zostaje na ustach nawet po posiłku. Kolor jakby wpija się w usta i zostaje na nich. Oczywiście delikatnie ściera się przy wewnętrznej stronie warg, jednak jest to tak minimalne, że nie musimy się martwić o to aby kontrolować jej wygląd w lusterku i ją poprawiać. Co za tym idzie nie odcina się na ustach,  ścierając się zlewa się z  ich naturalnym kolorem.  To było moje największe zaskoczenie! Nigdy nie sądziłam, że aż tak ciemna pomadka może być tak komfortowa w noszeniu! :) 



Warto dodać, że nie wysusza ust. W porównaniu do Velvet Matte te przy dłuższym stosowaniu  robiły z moich ust armagedon. Jeśli miałabym wybierać to Pierre Rene wygrywa w tym momencie i nawet nie przeszkadza mi w nich to, że nie są pół matowe jak było to w przypadku GR.

Slim Lipstick Rich to pierwsza szminka, w której nie znalazłam żadnych minusów. Ciekawi mnie to jak zachowują się inne kolorki z tej serii. Dodam jeszcze to, że szata graficzna produktów jest niezwykle miła dla oka, przynajmniej mojego. :D

Dajcie znać jakie są Wasze odczucia na temat tych pomadek. Używałyście? A może wręcz przeciwnie? Czekam na Wasze opinie! :) 

Wesołych Świąt! 

-Aneta.

You May Also Like

20 komentarze

  1. Uwielbiam ciemne szminki. Właśnie niedługo będę zamawiać jakieś nowe. :) Tej firmy również jedną posiadam. :)
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że nie lubię takich kolorków u siebie to ten jest przepiękny. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze szminki z tej firmy. Kolor jest świetny! *,*

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor mega! Ja wyglądam niekorzystnie w tego typu odcieniach na ustach, ale u kogoś podobają mi się jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś sądziłam ale to kwestia dobrania odpowiedniego odcienia! :) Musisz próbować różne kolory na pewno znajdziesz coś dla siebie! :)

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo :) Także pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mocny piękny kolor !
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda bardzo ładnie, chociaż ja bym celowała w coś jaśniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierre Rene posiada szeroką gamę kolorystyczną tych pomadek, więc na pewno znalazłabyś coś dla siebie. :)

      Usuń
  8. kolor szminki cudny szkoda tylko, że w takich akurat mi nie do twarzy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od odcienia, może kiedyś znajdziesz coś fajnego dla siebie, nie koniecznie aż tak ciemnego. :)

      Usuń
  9. Ja po prostu kocham takie kolory pomadek<3
    Mam ich parę ja akurat mam z Golden Rose również polecam
    Pozdrawiam
    http://lorendezain.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też posiadam pomadki z GR są na prawdę fajne! :)

      Usuń