Liebster Blog Award

by - 12:37

Witajcie! :)

Zazwyczaj nie bawię się w tzw. nominacje. Jednak jako, że jest to pierwsza propozycja jaką dostałam na blogu to postanowiłam podjąć to wyzwanie i odpowiedzieć na kilka pytań, które dostałam od: Zawsze Szczera Marchewka. Jeszcze raz dziękuję za nominację, było mi bardzo miło! :) 

Jeśli chcecie dowiedzieć się kilka rzeczy o mnie, zapraszam do czytania. :)


1. Jaki jest Twój ulubiony napój?
Herbata. Najlepiej gdy jest to Earl Grey. Jestem od niej uzależniona, hah- 2 kubki dziennie to moje minimum. Nie piję kawy, więc chyba mogę sobie na to pozwolić. :)

2. Kolory w których czujesz się najlepiej.
Czarny. Klasyczny, ponad czasowy, pasujący do wszystkiego. Ewentualnie granat lub odcienie szarości. :)

3. Gdybyś mogła wybrać jakim zwierzęciem chciała byś być, to byłabyś...
...pewnie psem. Wydają się być szczęśliwe, nie muszą myśleć o pracy, szkoły. No i oczywiście są urocze! :D




4. Ulubione miejsce na świecie.
Definitely London. 

5. Czym się interesujesz?
Głównie kosmetykami, modą, tym co dzieje się w sieci, social media. Także muzyką, gram na gitarze i trochę śpiewam w domowym zaciszu. Sztuka, różnego rodzaju artyzm- dużo tego. :D
Chcąc nie chcąc muszę interesować się biologią i chemią, które pochłaniają mi bardzo dużo czasu= biol-chem.

6. Gdybyś mogła zmienić coś w swoim życiu, to co byś zmieniła?
Nie zaszaleję przy tym pytaniu. Myślę, że nic bym nie zmieniła. Inne wybory życiowe, pociągnęły by za sobą skutki, o których nie mam pojęcia. Nie wiem co bym teraz robiła, czy pisałabym tu dla was. :)

7. Jaki jest Twój największy pożeracz czasu?
Internet. Chcąc nie chcąc jestem od niego uzależniona. Zawsze trzeba coś sprawdzić w sieci, wyszukać jakieś informacje do szkoły.  Pisanie postów na dwa blogi też zabiera trochę czasu. Dwa blogi? Tak. :D  Nie długo minie już prawie rok, jak dzielę się swoją opinią na temat kosmetyków dla Udziewczyn.---> https://udziewczyn.wordpress.com/   By the way, piszę tam jako Aneta. :D
 Serdecznie was tam zapraszam. :) 

8. Rzecz bez której nie opuszczasz domu.
Telefon. Zawszę muszę pozostać w kontakcie.

9. Wolisz prysznic czy kąpiel w wannie?
Szybki prysznic. Kąpiel w wannie zajmuje za długo czasu, który i tak ucieka mi przez palce. 

10. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
Ciężki wybór. Zależy od kategorii. Ale myślę, że jest to płyn micelarny od Garniera (różowy). Chyba nigdy nie zamienię go na inny. Obecnie zużywam już chyba 5 buteleczkę. A nigdy się nie zdarza abym zostawała na tak długo przy jednym kosmetyku. Zazwyczaj staram się szukać czegoś lepszego, fajniejszego, a on jak najbardziej mi odpowiada.



11. Miejsce w którym chciałabyś spędzić tegoroczne wakacje?
Chciałabym aby po raz 3 był to Londyn, ale  z przyjemnością odwiedziłabym też Brighton. Urzekła mnie brytyjska kultura, życie, architektura i  z przyjemnością będę tam zawsze wracać.  Zapomniałam dodać, że angielska pogoda jest dla mnie stworzona <3 Tam nawet w deszczu wszystko wygląda radośnie. :)


Mam nadzieję, że ten innego rodzaju post wam się spodobał.
Nie będą pojawiały się one  często na blogu, gdyż z założenia ma on inną tematykę. Ale kto wie. :)  Nie uważacie, że Liebster Blog Award przypomina trochę stare, dobre "Złote myśli''? :D

Pozdrowionka:
-Aneta :)


You May Also Like

2 komentarze