Essie: Buy Me a Cameo & Rimmel: RainRain Go Away.

by - 12:06


Mojego Rimmel'owego ulubieńca już znacie (możecie o nim poczytać tutaj), jednak na chwilę sławy od dłuższego czasu czekał Essie w pięknym kolorze różowego złota. Połączenie tych dwóch kolorów zrobiło na mnie tak duże wrażenie iż postanowiłam wam je przedstawić :)

Zapraszam do czytania :)



Patrząc na buteleczkę Essie, raczej ciężko dostrzec tam różowe złoto. Kolor wypada bardzo rdzawo. Jego prawdziwe oblicze możemy dostrzec dopiero po nałożeniu na paznokcie. Aż ciężko uwierzyć wtedy, że jest to ten sam kolor. Do pełnego krycia potrzebuje dwóch warstw. Przy zdobieniu, które widzicie na zdjęciach w zupełności wystarczyła jedna. 


Po zakupie byłam trochę zawiedziona trwałością, która nie odbiega od tej Rimmelowej, ale myślę, że to sprawka metalicznego koloru, gdyż te z normalnej serii, sprawdzają się o niebo lepiej. :) 
Dużym plusem jest szybkość schnięcia oraz średniej wielkości, baaardzo precyzyjny pędzelek, który jednym słowem jest fenomenalny. Umożliwia bardzo dokładne pomalowanie paznokci przy krawędziach, bez brudzenia skórek. Nie twierdzę jednak, że nie da się tego osiągnąć innymi lakierami. Na malowanie paznokci nigdy nie mam czasu, a jak już to robię staram się wykonać to w błyskawicznym tempie i tutaj jest on niezastąpiony. Jedyne czego mogę się doczepić to to, że pozostawia smugi. Jednak wystarczy malować nim precyzyjnie i w jednym kierunku, wtedy ładnie zasycha i nie ma z tym problemów. :) 



Lakier zamawiałam w jednej z drogerii internetowych, już jakiś czas temu, więc nie pamiętam, która z nich to była. Właśnie online polecam kupować wam Essiaki. Zapłaciłam za niego ok. 15 złotych, więc nie wydałam fortuny. :)

A wy macie w swojej kolekcji, któryś z nich? Jak podoba wam się to połączenie? Piszcie! :)

-A.

You May Also Like

13 komentarze

  1. Kupiłam ostatnio ten lakier z Rimmel w tym samym kolorze, ale jeszcze nie malowałam nim. Pięknie wygląda na płytce jak widzę u Ciebie, dlatego nie żałuje zakpu i zabieram się za malowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wypada w tym połączeniu :) No i rzeczywiście 15 zł to nie majątek skoro zazwyczaj te lakiery są w granicach 30 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto śledzić drogerie typu ezebra i kosmetykizameryki, nawet jeśli nie posiadają fajnych kolorów Essie, ponieważ często wymieniają kolorki, więc można znaleźć coś dla siebie w dobrej cenie :)

      Usuń
  3. Super paznokcie ! :) Nie miałam jeszcze żadnego lakieru z Rimmel'a :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu mam tylko hybrydy na paznokciach, ale miałam kiedyś w swojej kolekcji jakiś lakier Rimmel i był całkiem w porządku. :) Gorzej było z Essie, bo miałam bardzo rozbielony róż i niestety okropnie smużył. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kiedyś kupię zestaw i będę nosić tylko hybrydy :P

      Usuń
  5. Ładny kolor! No i Essie ... uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń