Wspaniała przesyłka -|Bomb Cosmetics, Under20 i wiele innych|.

by - 15:03


Witajcie ! :* 

Wczoraj kurier dostarczył mi wspaniałą przesyłkę, więc chciałam pokazać wam małą zapowiedz tego o czym będziecie mogli poczytać.  Zawartość skomponowała dla mnie Pani Agnieszka, czyli nasza blogowa opiekunka z portalu Udziewczyn, dla którego piszę recenzję już prawie równy rok. :) 

O wszystkich kosmetykach będziecie mogły przeczytać tutaj. 
Na funpage'u też będę was informować o najnowszych postach.
Więc jeśli znajdziecie pod spodem coś ciekawego Stay Tuned i nie przegapcie recenzji! :)


1. Luksja- Care pro- Pomegranate& Maracuya- Żel pod prysznic.
2. Luksja- Care pro-Argan Oil- Mydło pielęgnacyjne.
3.Bomb Cosmetics- Butter Berry-Bomba do kąpieli <3


4. Calypso- Gąbeczka do demakijażu
5. Under20- Pianka oczyszczająca pory o zapachu arbuza i mięty.
6. Under20- Krem BB matujący- nr.1


7.Wibo- Diamond Illuminator- Złoty rozświetlacz.
8. Lirene- City Matte- Puder prasowany- nr. 3.
9. Luxury Paris- Titan& Diamond- serum regenerujące.


10. Eveline- maseczki SOS: 
     - Żelowa dla bardzo suchej skóry- nawilżająca;
     - Chłodząca, przeciwzmarszczkowa.
11. KTC- Olej kokosowy <3
12. Marion- Łagodzący płyn do higieny intymnej.


13.Ręcznie wykonana tarka do pedicure pokryta minerałem naturalnym i szlachetnym.
14. Donegal- Pumeks wulkaniczny.

Najbardziej nie mogę doczekać się przetestowania cudownie pachnącej bomby do kąpieli oraz kosmetyków od Under 20.  :) Cudownie zacząć grudzień od wspaniałego prezentu. 
Pamiętajcie, że strona Udziewczyn prowadzi grudniowy maraton konkursowy- więc jeśli marzy wam się wygrać prezent  na święta, koniecznie powinnyście odwiedzić stronkę. :)


A wam co wpadło w oko? :)


-Aneta.

You May Also Like

12 komentarze

  1. fajna przesyłka, ciekawa jestem tego pudru z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj zaczynam testowanie, więc będę na bieżąco informowała :)

      Usuń
  2. Świetne kosmetyki, a z rozświetlacza Wibo będziesz zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie nie czytam zbytnio blogów kosmetycznych, ale twój jest super! W oko wpadła mi bomba do kąpieli, złoty rozświetlacz, olej kokosowy i ciekawy wydaje się ten pumeks wulkaniczny. Ciekawe kosmetyki :)
    Pozdrawiam :*

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo <3 Bardzo mi miło <3 A pumeksu wulkanicznego trochę się boję :D

      Usuń
  4. Bardzo fajna przesyłka ;) Sporo ciekawych kosmetyków: olej kokosowy, rozświetlacz czy gąbeczka Calypso, którą bardzo lubię ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zawartość ;) jestem ciekawa tego pudru z Lirene .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto obserwować mojego funpage'a- tam będę informowała o najnowszych postach :)

      Usuń