Konturówka- On Point!

by - 15:09




Konturówki to świetna alternatywa dla szminek. Często są dużo tańsze, a nawet posiadają lepszą jakość od wspomnianych wcześniej szminek. Blogosfera oszalała na ich punkcie. Nastała moda na noszenie ich 'solo', powiększanie nimi ust oraz posiadanie ich w dużych ilościach. 
W tym momencie dużo marek oferuje świetne konturówki. Mogę polecić wam te z Golden Rose, KOBO czy chociażby Essence, o których dzisiaj mowa. :) 




Tanie jak przysłowiowy "barszcz", a ja kocham barszcz! :D W mojej kolekcji posiadam dwa kolorki: 06- Satin Mauve oraz 11- In the Nude. Pierwsza to piękny chłodny odcień mauve wpadający w fiolet. Możemy uzyskać nim efekt popularnych ust Kylie Jenner. Drugi to idealny na co dzień beż, w którym większość z nas będzię wyglądać zdrowo- jeśli wiecie co mam na myśli. :) Mają wykończenie, pół matowe w kierunku satynowego. 
Konturówki są bardzo miękkie i ich jedynym minusem jest to, że mogą łamać się przy temperowaniu. Jednak ja zawsze przed tą czynnością wkładam ich na zamrażarki na jakieś 30 min i wtedy ten problem mnie nie dotyczy. :) 




Utrzymują się do pierwszego posiłku, mają wspaniałą pigmentacje, równomiernie się ścierają i nie wysuszają bardzo ust. Co nie znaczy, że tego nie robią. :)  Możemy je dostać w drogeriach Natura, d. internetowych i wszystkich sklepach w których znajdują się szafy Essence. Przekrój kolorystyczny jest cudowny. Ich regularna cena to ok. 6zł. Jednak przy przecenach -50% możemy dostać je za grosze. 



Macie już swoje lipliner'y od Essence? Jeśli tak to w jakich kolorach? Ja czaję się jeszcze na Soft Berry oraz Soft Rose.


Pozdrowionka:

-A.

You May Also Like

6 komentarze

  1. Nigdy jeszcze nie miałam konturówki. Może czas to zmienić, bo przymierzałam się do zakupu którejś z Golden Rose, ale jakoś nie było mi po drodze.
    P.S.: Masz śliczny szablon

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz uzupełnić kolekcję :) Dziękuję, długo pracowałam nad jego edytacją :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są, chyba muszę wybrać się po te kredki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! :) Ja zamawiałam ich w ciemno przez int. wychodzą troszkę taniej, jeśli robi się większe zakupy. :)

      Usuń