Miętowe życie! :)

by - 10:43


Cześć piękne :* 


Która z was nie lubi miętowego koloru, który pięknie wygląda z opalenizną i kojarzy się z wakacyjnym, słonecznym latem? :)





 Każdy kocha miętę, nie żebym wam coś narzucała ale moim ulubieńcem w manicurowej kategorii jest 'Mint for life'  czyli lakier do paznokci od Maybelline.

Seria 7dni, jakoś nigdy nie krzyczała do mnie z drogeryjnych półek. Trwałam w jakimś dziwnym przekonaniu, że lakiery z Maybelline nie należą do tych najlepszych. Użyłam raz. Popatrzyłam. Myślałam i tak minęło prawie 1,5 tygodnia, a lakier wciąż tkwił na paznokciach. Zero obdarć, odpryskiwania i tych wszystkich złych rzeczy, których po nim oczekiwałam. Oczywiście zaobserwowałam delikatne ścieranie przy końcówkach, jednak po tak długim czasie zdecydowanie można mu to wybaczyć. Trwałość niczym Essie, jestem pod wrażeniem! :)


Pędzelek średniej wielkości, idealnie rozprowadza lakier po płytce. Do pełnego krycia potrzebujemy tradycyjnych dwóch warstw. Schnie w standardowym czasie, przy czym pierwsza warstwa zachowuje się niczym lakiery  z Rimmel'a 60s. Jednym słowem błyskawicznie. :)



Lakier dla leniuszków, którym nie chce się często malować paznokci! :D
Jestem ciekawa jak zachowują się inne kolory z tej serii. Może, któraś z was posiada takowy, piszcie! :)
Mięta dla życia? A czego by nie?


Pozdrowionka;

-A.

You May Also Like

4 komentarze

  1. Wspaniały odcień! Kiedyś miałam fazę na ten kolor i non stop malowałam nim paznokcie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już miesiąc mam paznokcie w tym kolorze :D Niech już skończy się lato to może coś nowego wpadnie w moje ręcę. :D

      Usuń