Włosowe szaleństwo z boxem od ONLY YOU.

by - 20:34



 



Kilka tygodni temu na Facebooku oraz Instagramie pokazywałam Wam tajemniczą, pięknie zapakowaną przesyłkę. Jeśli chcecie zobaczyć co znajdowało się w środku zapraszam do czytania! :) 
Ten piękny box, który skrywa w sobie produkty do pielęgnacji włosów to box od ONLY YOU. Właśnie dzięki nim miałam możliwość przetestowania sześciu kosmetycznych nowości. Cieszę się, że samo pudełko dotarło do mnie w idealnym stanie i dzięki temu mogę wykorzystać je do przechowywania.





PROFESSIONAL THERAPY EXPRESS

SUCHY SZAMPON, L'BIOTICA 


Suchy szampon to must-have w mojej kosmetyczce. Do tej pory faworytem był dla mnie Batiste, jednak moja opinia chyba trochę się zmieniła.  Dlaczego?  O tym już za chwilę.  Zacznijmy jednak od naszego tytułowego bohatera.  Cała seria posiada bardzo ładna szatę graficzną. Zapachy również łączy coś wspólnego. Elegancja- jej nuta występuje nawet w tropikalnym zapachu.  Czyli ten który testowałam. Dodatkowo jest bardzo drobno zmielony. Radzi sobie z odświeżeniem włosów i nie powoduje ich nienaturalnego zmatowienia. Biały proszek szybko absorbuje nadmiar sebum. To co bardzo mi się w nim podoba to to, iż biały kolor bardzo łatwo wyczesać, jeśli zostawimy go na dłużej mam wrażenie,  że sam znika. Z innymi produktami często borykałam się z takim problemem,  że czasami z tyłu głowy zostawały mi białe pasma. Tutaj tego nie zaobserwowałam. Jak dla mnie najlepszy suchy szampon na drogeryjnych półkach.




ELESTABION R

  SERUM MULTIFUNKCYJNE DO WŁOSÓW, FLOS-LEK


To jeden z tych produktów po które sama nigdy bym nie sięgnęła.  Do tej pory wszystkie kosmetyki,  które przypominały mi jedwab do włosów znajdowały się na mojej czarnej liście, gdyż wysuszały mi końcówki- ale to historia na inny raz. :) To mój ulubiony produkt z całego pudełka,  a jednocześnie największe zaskoczenie.  Pięknie pachnie,  ujarzmia najbardziej puszące się włosy, nabłyszcza, poprawia wygląd zniszczonych końcówek,  chroni przed wysoka temperatura.  Długo by tu wymieniać.  Kosmetyk uniwersalny,  który o dziwo nie posiada klejącej się konsystencji.  Nawet kiedy ciut przesadzimy z jego ilością,  nie daje efektu tłustych włosów.  według mnie to tańszy i równie dobry odpowiednik serum z Toni&Guy.



KURACJA KASZMIROWA

 WZMACNIAJĄCY SZAMPON ORAZ SKONCENTROWANA MASKA DO WŁOSÓW, ZIAJA



Nigdy nie używałam kosmetyków do włosów marki Ziaja. Moje pierwsze spotkanie z nimi nie zakończyło się pozytywnym wrażeniem.  Szampon jak szampon. Oczekuje od niego tylko aby mył dobrze włosy. Jednak nie spodziewałam się, że tak obciąży włosy u nasady. 
Do maski jestem bardziej przekonana, aczkolwiek nie jest to produkt wow. Niczym nie wyróżnia się na tle innych kosmetyków. Na plus serii zasługuje zdecydowanie jej zapach.




HELLO NATURE

ODŻYWKA DO WŁOSÓW OLEJEK KOKOSOWY, CECE OF SWEDEN 



Czy są tu jakieś fanki kokosa? To produkt zdecydowanie dla Was! Przyznam,  że ja niezbyt lubię kosmetyki o tym zapachu. Jednak w tym przypadku byłam pozytywnie zaskoczona- świeży,  słodki i naturalny.  Niczym nie przypomina tych chemicznych specyfików,  które do tej pory wąchałam. Na uwagę zasługuje też szata graficzna.  Jestem bardzo na tak! Nawilża i regeneruje zniszczone włosy. Sprawia, że są miękkie w dotyku.  Pozostaje tylko powiedzieć: Hello Nature! 



7 Efektów

OLEJEK W KREMIE DO WŁOSÓW, MARION



Olejki w kremie podbijają kosmetyczny rynek. Tym razem testowałam produkt od Marion. Strzałem w dziesiątkę jest tutaj pompka, która pozwala dozować odpowiednią ilość produktu. Krem posiada bardzo intensywny zapach nawiązujący do olejów. To produkt dla osób, które zawsze zapominają aby nałożyć odżywkę zaraz po umyciu. Kremu nie trzeba spłukiwać. Ułatwia rozczesywanie, nawilża, zapobiega puszeniu się włosów. Jest świetną bazą jeśli chodzi o stylizację włosów- pomaga je zdyscyplinować i ułożyć.  




Jak podoba Wam się zawartość i co najbardziej przykuło Waszą uwagę? Z chęcią dowiem się czy używałyście, któregoś z tych produktów lub czy macie w planach jego zakup. 








You May Also Like

5 komentarze

  1. Suchy szampon też mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej zachwyciła kokosowa odżywka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do przetestowania lub przynajmniej powąchania w drogerii. :D

      Usuń
  3. ja właśnie kupiłam olejek arganowy z Ziaji na spróbowanie.

    OdpowiedzUsuń