Przesyłki, nowości, testowanie. | Kneipp, Kolastyna, Pierre Rene, ORLY, Seyo |

by - 12:23



Czeeeść :)

         Dzisiaj przychodzę pokazać Wam jakie produkty w tym miesiącu zapukały mi do drzwi i co będę dokładnie testowała. 
Jako pierwsza trafiła do mnie najbardziej wyczekiwana paczka od Udziewczyn. Recenzje każdego z tych produktów będziecie mogły przeczytać w Blogosferze. Oczywiście będę Was informowała o najnowszych recenzja na funpage'u. :) 

A o to co znalazło się w paczce: 



Alterra, Granat& Bio Aloes- szampon nawilżający       Kneipp- kryształki do kąpieli




ISANA, Harmony : krem do rąk oraz krem do ciała



Kolastyna: Krem ochronny do twarzy oraz CC Krem



ORLY, Scrub do ciała- Papaya& Grapefruit   
Seyo, Żel pod prysznic- Róża   
Il Salone Milano- szampon do włosów zniszczonych i suchych. 



Wellness& Beauty, Mango& Papaya- sól do kąpieli     Eveline, Zabieg z Algami do stóp



Delia, Cream Glam 107- szminka        Delia, Starlike nr.2- błyszczyk 
 Laura Conti, Eco Soft: mięta, limonka i woda aloesowa- balsam do ust.



Bell, Shine & Chic: fioletowy cień do powiek  oraz różowy lakier do paznokci  
Delia, Mascara Big& Black.



Kolejną mini paczuszkę wygrałam w konkursie na najpiękniejsze usta, który prowadziła marka Pierre Rene na swoim funpage'u. 

W paczce znalazł się czerwony lakier do paznokci o numerze 323 Classic Crimson oraz pomadka o niesamowitym kolorze czyli połączenie wiśni, marsali i burgundu- nr.19 Cassis. Niestety zdjęcie troszkę przekłamuje jej kolor, ale wkrótce możecie się 
spodziewać recenzji. :) 




W drodze do mnie jest także najnowsza szminka od Rimmel, The Only 1 w kolorze 200 ''It's a Keeper''. Czekam na nią i czekam ale nie zapowiada się, żeby szybko doszła, ale obiecuję, że pojawi się z nią oddzielny post. :) 

Wpadło Wam coś w oko? Jeżeli znacie, któryś z tych kosmetyków dajcie znać co o nim sądzicie. :) 

Miłego dnia, 

-A.

You May Also Like

11 komentarze

  1. O mnie już chyba zapomnieli bo dawno paczki od udziewczyn.pl nie miałam :D ale fajne nowości :) zwłaszcza ta wygrana w konkursie bo wiem jak takie paczuszki cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja im zawsze przypominam. :D Wystarczy napisać Pani Agnieszce, że już wszystko przetestowałaś. :)

      Usuń
  2. Ciekawi mnie marka Kneipp i ich produkty. Jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także! :) Teraz wszędzie jej pełno i zawsze chciałam wypróbować coś z tej firmy. :)

      Usuń
  3. Świetne są te paczki! Ciekawa jestem jak sprawdzi się Il Salone Milano. Przydałby mi się taki szampon :) Czekam z niecierpliwością na recenzje ^^

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz mogę powiedzieć, że jest bardzo fajny. Dokładniejsza recenzja już nie długo. :)

      Usuń
  4. Uhuhu, dawno mnie tu nie było, aż miło popatrzeć jak blog się prężnie rozwija<3

    Zapraszam do siebie po trochę nowości http://neverwithoutglasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko szampon Alterry, bardzo je lubię, moim zdaniem nie ma między innymi wersjami większych różnic ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam o nich bardzo dużo dobrych opinii. :)

      Usuń
  6. Sama bym chciała przetestować coś ;p opowiesz mi co trzeba zrobić aby przetestować kosmetyki rożnych firm? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele marek organizuje konkursy na swoich funpage'ach na Facebooku, w których rozdaje swoje produkty do przetestowania lub szuka testerek. Dlatego warto je śledzić. :)

      Usuń