Przesyłka od Lula Family.

by - 11:58


Do konkursów na Facebook'u podchodzę zawsze z dystansem. Nie przypominam sobie, żeby właśnie tam udało mi się coś wygrać. Wolę takie, w których trzeba wykazać się oryginalnością, talentem itp. 
Jednak próbować zawsze warto :D I tak było w tym przypadku.  Na funpage'u Lula Family rozdawano niespodzianki i dziwnym trafem się załapałam- "dziwnym" bo u mnie raczej rzadko się to zdarza. 



Przesyłka przyszła do mnie kilka dni temu, więc chciałam pokazać wam  co znalazłam w środku. 



1. Gąbka do mycia w kształcie misia.

Nie powiem, że trochę mnie rozbawiła. :D A może była to bardziej myśl  o osiemnastolatce, która myję się taką właśnie gąbką. :D W każdym razie, nie będę jej używać, oddam ją młodszej siostrze. 
Wykonana jest z miękkiego tworzywa. Bardzo przyjemna w dotyku. 
Przed chwilą sprawdziłam  jej cenę. Kosztuje aż 1,73 zł! 


2. Chusteczki do higieny intymnej. 

To już bardziej trafiony prezent. Z pewnością przydadzą się w podróży, na pewno się nie zmarnują.  Zawierają ekstrakt z rumianku, pozbawione alkoholu, ładnie pachną. W paczuszce znajdziemy 20 chusteczek- całkiem dużo. Zazwyczaj jest to 10 sztuk. Ich koszt to 2,09 zł.




Używałyście kiedyś jakiś produktów z tej firmy? Ceny są bardzo atrakcyjne! 
U mnie to pierwsze spotkanie z tą marką. 
Chciałam podkreślić, że post nie jest reklamą lecz tylko moją własną opinią. 

-A.

You May Also Like

6 komentarze

  1. Chyba ich wysyłka kosztowałam więcej niż produkty hahah. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gąbeczka zachęcająca. Nie znam tej marki, ale ceny mają dobre.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet ze względu na ceny, warto zajrzeć do ich sklepu :)

      Usuń
  3. Nie używałam tych produktów z tej firmy ;) Ja jeszcze nic nie wygrałam w konkursie xd
    Fajny post :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba próbować i myśleć pozytywnie! Może się uda :)

      Usuń