Niekosmetyczny haul- Aliexpress, H&M, JYSK...

by - 13:33


Witajcie :)

Przyszedł czas aby pokazać wam, co upolowałam dość niedawno. Oczywiście wszystko w bardzo dobrych cenach, bo przecież nikt nie lubi przepłacać.
Zaczynamy! 


| Aliexpress |:

❥ Statement Necklace: Gold Pineapple Necklace






Ten piękny minimalistyczny naszyjnik, podobał mi się od dłuższego czasu. Jednak ceny jakie oferowały polskie hurtownie oraz sklepy online, był moim zdaniem kosmiczne jak za naszyjnik ze sztucznego tworzywa, którego wysokość zawieszki nie przekracza 1 cm. Na stronie 'ecarla' jego cena to prawie 30 zł! Natomiast na Alie, zapłaciłam za niego jakieś 8 zł (darmowa przesyłka), prawdopodobieństwo że znajdziecie go jeszcze taniej jest bardzo duża. Najśmieszniejszym faktem jest to, że obie błyskotki to te same produkty, w końcu firma musi jakoś zarobić. Naszyjnika możecie szukać jeszcze pod hasłami: Pendants, Chokers, Boho, Bohemian, Pineapple Fruit Necklace, Fine Jewelry Collares. 
Czekałam na niego miesiąc.  Jest bardzo dobrze wykończony i taki minimalistyczny! <3


❥ Beige Metal Choker Necklace 




Sytuacja podobna jak z naszyjnikiem opisanym powyżej. Jego cena nie przekroczyła 10 zł (darmowa przesyłka). Wydaje się być solidny, dobrze wykonany. Troszkę nie podoba mi się kolor kamieni, które w rzeczywistości wyglądają jak biały, który po latach zmienił swoją barwę na żółty.  :D Nie jestem w stanie założyć go do wszystkiego, ale jeżeli skontrastujemy go z ciemnymi ubraniami, wygląda bardzo elegancko. :)  Niewiarygodne było dla mnie to, że przyszedł po 2 tygodniach, co na Alie zdarza się dosyć rzadko. :)  Bardzo podobała mi się też wersja: miętowa oraz różowa. 


|Sklep 2.99| :


Fioletowa butelka- wazon.





Miejscowe sklepiki typu 2.99, skrywają wiele skarbów. Co raz więcej w nich hipsterskich dodatków, którymi możemy udekorować nasz dom.  Długo szukałam fajnego wazonu, na moje suszone hortensje, ale nic nie wydawało się odpowiednie lub po prostu było za drogie. Z nieba spadł mi właśnie ten sklep, mimo iż stoi tam chyba od 5 lat. :D  Chwyciłam fioletową butelkę w cenie 2.99, przy czym upewniłam się kilka razy kasjerki czy to faktycznie jej cena, gdyż jak wiadomo w tych sklepach różnie to bywa. 
Powiedzcie czyż nie jest piękna?  W asortymencie posiadali też wersję czerwoną, ale ta nie pasowała by mi do niczego. 


Zielony koszyczek.




Kosmetyki przestają powoli mieścić mi się w szufladzie, więc moim celem było kupienie małego, plastikowego koszyczka do którego szybko wrzucę kosmetyki z biurka i zamknę je w szafce. Niby taka prosta rzecz, ale przeszłam chyba pół miasta w jego poszukiwaniu. Mimo, iż kolor nie za bardzo mi odpowiada, byłam już tak zdesperowana, że kupiłam ten. W końcu  2.99 to nie fortuna. :D Jak na razie dobrze się sprawuje i nie żałuję swojego zakupu. 



| JYSK | :


 Biała ramka z cytatem.




Jako, że często wpadam na pomysły aby urozmaicić wygląd mojego pokoju za niską cenę, rozpoczęłam poszukiwanie ramki na zdjęcia o średniej wielkości.  W mojej głowie, pojawił się pomysł, że włożę w nią ładny plan lekcji i będzie stała sobie na biurku. Jednak tekst, który oryginalnie zawierała ramka skradł moje serce na tyle, że nie mam ochoty się go pozbyć.  Jej wymiary to 18x 24 cm zapłaciłam za nią ok. 15 zł.


| H&M | : 


Wełniany kapelusz.



Kiedy go zobaczyłam, wiedziałam, że musi być mój. To mój pierwszy kapelusz  i już nie mogę się doczekać kiedy go  założę. Niestety ostatnie fale upałów, skutecznie mi to uniemożliwiały, ale nadchodzi zima ( Winter is coming :D ) więc w końcu uda  mi się go przetestować. Wydaje się być cieplutki, jednak już widzę, że zaczynają się do niego przyczepiać przeróżne paprochy, ale damy radę! 
Kosztował 60 zł.


Jak podoba wam się mój mały haul? :) 

- A.


You May Also Like

12 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się naszyjnik z ananasem ! Super ta ramka z cytatem i ogólnie też mam koszyczek na kosmetyki bo również kosmetyki walały mi się po szufladach i nie tylko :D Ładnie dobrałaś rzeczy na zdjęciu gdzie jest świeczka, wazon z kwiatami i resztą :) Obserwuję bo bardzo spodobał mi się twój blog :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest śliczne! Udane zakupy :)

    lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna choruję na kapelusz, ale jakoś nie mogę znaleźć czegoś, co by mnie zadowoliło. Marzy mi się bordowy.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zastanawiałam się nad bordowym, ale jak zawsze padło na czerń :)

      Usuń
  4. świetny naszyjnik niesamowitą okazję złapałaś :D
    Poklikasz u mnie?
    http://wkomenda.blogspot.com/2015/09/west-coast-2-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy, zwłaszcza ten drugi naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe widzę, że też polujesz na alie ;) Kindze by sie ten pierwszy spodobał, a mi oczywiście drugi bo lubię dużą biżuterie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię dużą biżu i właśnie trochę się zawiodłam gdyż spodziewałam się, że ten beżowy naszyjnik będzie trochę większy :D

      Usuń
  7. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń