| EternityNOW | - przesyłka od Calvin Klein.

by - 17:35


Kilka dni  temu, dostałam maila o dostaniu się do grona EternityNOW Lovers.  Był to konkurs organizowany przez markę Calvin Klein mający na celu promocję nowych perfum. :) 

Przesyłka dotarła do mnie błyskawicznie, byłam przekonana, że będę musiała oczekiwać na nią jeszcze tydzień. 
Niespodzianka przyszła zapakowana w dużej puszce z cudownym nadrukiem (którą z pewnością do czegoś wykorzystam- kto nie lubi małego DIY? :D). Niestety nie poradziłam sobie z otwarciem puszki, zrobił to za mnie tata. Ciekawe czy tylko ja miałam ten problem? :) 
W środku znalazłam 6 próbek najnowszych zapachów dla niej i dla  niego, w 1.2 ml. atomizerach. Po 3 sztuki z każdego rodzaju. 
 Dodatkowym prezentem było małe 200 ml. wino musujące PROSECCO, wytrawne.



 

Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym jak została zorganizowana akcja. W przesyłce można było zobaczyć klasę, zaangażowanie marki, pewnego rodzaju luksus. Nie tak jak w nie których przypadkach przeprowadzenie konkursu  za przeproszeniem na 'odwal'.




Jednak wróćmy już do samych zapachów!
Jedyne słowo, którymi mogę je określić to obłędne!
To chyba najpiękniejsze perfumy jakie stworzył CK.
Damski- delikatny, owocowy, lecz nie przesadzony, z nutą ekstrawagancji.
Męski natomiast- orientalny, zmysłowy, niczym nie przypominający perfum dla męskiej części społeczeństwa, jakie do tej pory znałam. Jaki on jest cudowny!  Gdybym miała wybierać, którą z nich kupić, nie potrafiłabym się zdecydować. W tym momencie namiętnie zużywam właśnie męskie próbki. Co najważniejsze, nikt nie zarzuci mi, że psikam się zapachem nie przeznaczonym dla mnie, ponieważ nawet tego nie czuć! :) 
Wspomnienie o tym, że utrzymują się bardzo długo jest chyba nie potrzebne, to przecież oczywiste.

Jeśli chciałybyście wyobrazić sobie jak pachną, poniżej podaję wam główne nuty:

  • Dla niej : soczysta liczi, delikatna piwonia oraz aksamitny kaszmir. <3
  • Dla niego: tropikalny oskomian, pikantny imbir oraz marokańskie drzewo cedrowe. <3



Dajcie znać czy udało wam się wziąć udział w tej akcji!
Co sądzicie o tych zapachach? Czy któryś z nich was przyciąga? 
Piszcie! :)

-A.


You May Also Like

6 komentarze

  1. Po nutach zapachowych wnioskuję, że ten zapach by mi się nie spodobał. Tym bardziej na jesień wydaje mi się zbyt lekki, ale jak zobaczę tester w drogerii, "wąchnę". Może akurat mnie oczaruje! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Oba zapachy są bardzo interesujące :)

      Usuń
  2. Świetna przesyłka! I pięknie zapakowana. Nie to co inne paczki, przepełnione folią bąbelkową...
    A co do zapachów... Kusisz stwierdzeniem, że chyba najlepsze jak do tej pory od CK. Muszę je chociaż powąchać i sama sie o tym przekonać! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam je :) Gdyby nie cena to już bym je pewnie u siebie miała :)
    P.S. Czemu ja dopiero teraz się dowiaduję, że prowadzisz bloga? :D Mam nadzieje, że za jakis czas będziesz ze mną jeździła na konferencje blogowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak wyszło :D Dopiero się rozkręcam nie chciałam zapeszyć :D

    OdpowiedzUsuń