Najpiękniejsze sukienki studniówkowe 2016.

by - 13:07

Witajcie :)

Jeśli trafiłyście na tego posta oznacza to, że szukacie wymarzonej studniówkowej sukienki. :)
Wybór jest o tyle ciężki, że w internecie roi się od sukienek, które w ogóle nie pasują do waszej osobowości, więc znalezienie tej jedynej graniczy z cudem.
Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka propozycji odkopanych przeze mnie w sieci. Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogę lub zainspiruję tegoroczne maturzystki.
Część druga: klik <--Zapraszam. :) 

Aby przejść do strony z sukienką wystarczy kliknąć w nazwę pod obrazkiem. :)





1. Chi Chi London- 369 zł                          2. Luxuar Fashion- 1169 zł                        3. Chi Chi London- 349 zł





1. Luxuar Fashion- 1559 zł                                        2. Unique- 1399 zł                                       3. Mascara- 1599zł




Sukienkowo- 189 zł :

  Granatowa                                                                  Niebieska                                                          Różowa




1. Lou-  299 zł                                              2. Lou- 289 zł                                          3. Lou-  349 zł




1. Lou- 299 zł                                              2.  Luxuar Fashion- 1169zł                           3. Sukienkowo-  209 zł




Dajcie znać co spodobało Wam się najbardziej :) 
Część druga: klik <--Zapraszam. :) 




-A. 

You May Also Like

15 komentarze

  1. Te z Chi Chi London różowa i z Sukienkowo czarna są przepiękne <3 Szukam na własną studniówkę, a już czas zamówić, poszperam po tych stronkach co podałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą pudrową sukienkę z chi chi london i jest tak przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mojej królowały kolory chabru/kobaltu oraz czerń ;) i głównym motywem była asymetria ;)
    http://swiat-weni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A Ty jaką wybrałaś na studniówkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wybrałam :) Na razie zamawiam i mierzę te z Zalando :)

      Usuń
  5. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne propozycje najbardziej wpadła mi w oko sukienka ChiChiLondon. Ale myślę że nadal królują czarne sukienki tylko w różnych wydaniach. Jak szukasz inspiracji na studniówkowe sukienki może wpadnie Ci coś w oko z tej stronki: http://empati.pl/oferta/sukienki/sukienki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zgodzę się, że czarne sukienki zawsze wyglądają elegancko i zawsze będą modne. :) Chciałam przedstawić trochę inne propozycje, niż te klasyczne. A nóż może się ktoś zainspiruje. :)

      Usuń
  7. chce ta biala z rekawami ale nigdzie nie umiem jej znalesc :( tak samo jak na stronie glownej z lou nie moge nic zamowic bo zostaly sie same xs :( cz ktos moglby mi podpowiedziec gdzie mam szukac tych wszystkich kreacji? sa przecudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod każdą sukienką znajduje się link, który przekieruje Cię do niej. Jeśli jednak po kilknieciu sukienki nie ma oznacza to, że ta oferta wygasła. Bo post przygotowywałam na poprzedni sezon studniówkowy. :) Zapraszam do śledzenia bloga, gdyż w tym roku też pojawi się wpis o takiej tematyce. :)

      Usuń
  8. Te długie sukienki sa cudne, a te z tiulem, podobne widziałam też tu, http://sukienki.damskie.net/sukienka-z-tiulem

    OdpowiedzUsuń