Damskie zapachy na 2016.

by - 18:57

      




     Wraz z pierwszym dniem września przygotowałam dla Was zestawienie moich ulubionych zapachów, które będą mi towarzyszyły podczas tegorocznej jesieni. :) To zdecydowanie moje ulubiona pora roku. Podczas chłodniejszych dni ale i tych bardziej słonecznych sprawdzą się perfumy, które cechują mocniejsze akcenty nawiązujące do kończącego się lata i nadchodzącej zimy. Ciepłe, orientalne i eleganckie to właśnie one królują w mojej kosmetyczce. W kosmetyczce, którą otwieramy wraz z Trusted Cosmetics aby zobaczyć jakie skarby towarzyszą nam na co dzień.

Każdy z poniżej wymienionych zapachów jest na swój sposób oryginalny, ciekawy i dosyć specyficzny. Znajdziecie tu kilka klasyków, a także nowości. Wpadłam na pomysł, iż nie będę opisywała każdego zapachu z osobna. Bo automatycznie mogłabym wkleić pod każdym z nich regułkę: " Piękna buteleczka; kobiecy, dosyć ciężki zapach; nie spodoba się każdemu; zdecydowanie jesienne klimaty". Dlatego przygotowałam dla Was porównanie nut zapachowych. 

Zapraszam. :) 


















Jeśli chodzi o próbki Calvina Kleina oraz Guerlain to są to zdecydowanie zapachy, które w przyszłości muszą znaleźć się u mnie w wersji pełnowymiarowej. Jeśli macie jakieś pytania odnośnie poszczególnych zapachów to pytajcie w komentarzach. Z przyjemnością doradzę i  coś podpowiem. 



Mam nadzieję, że spodobało Wam się powyższe zestawienie. Dajcie jakie są Wasze must-haves  na nadchodzącą jesień! 


You May Also Like

25 komentarze

  1. oooo mi też się marzy pełnowymiarowy Calvin Clain w tej wersji <3 jest niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A która wersja męska czy damska? :D Bo mi chyba bardziej odpowiada ta pierwsza. :D

      Usuń
  2. Deicate Darks z opisu wydaje się bardzo ciekawym zapachem i takim moim. Reszty, wstyd się przyznać nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden wstyd! :) Delicate Darks to chyba najpiękniejszy zapach z całej kolekcji.

      Usuń
  3. Ciekawi mnie Daisy Dream Marca Jacobsa, patrząc na nuty zapachowe to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam go w prezencie i przyznam, że spodziewałam się trochę innego zapachu. Jednak wkrótce się przekonałam do niego. ♥

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się większość zapachów CK ma w sobie to coś. Nie powiem bo też bym przygarneła. :)

      Usuń
  5. Mmmm cudownie wygląda JB ;)
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/09/domowe-odzywienie-soraya-ideal-beauty.html?showComment=1472793533187#c5603954985507238047

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wachlarz zapachów :)

    Melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Daisy jest wspaniały, poza tym te flakony dodadzą uroku w te wrześniowe dnie!
    Świetny blog, obserwuję i zapraszam do siebie:
    http://dastiinastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten zapach CK i bardzo go lubię. Mój must-have to Coco Mademoiselle od Chanel. Zwariowałam na punkcie tego zapachu, ale niestety cena trochę wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coco to bardzo kultowy zapach! :) Jednak nie wiem czemu jakoś zbytnio do mnie nie przemawia. :)

      Usuń
  9. bardzo ślicznie przedstawiłaś zapachy, buteleczki, buty zapachowe. niestety, mi ciężko komentować same zapachy, nawet jeśli mają w sobie to, co kocham, bo każdy jest tak naprawdę inny :) musiałabym je powąchać. jedyne, co mogę napisać, to że śliczne zdjęcia i bardzo fajnie cały post wygląda.:) niestety, jak pisałam, nie znam żadnego z nich, żeby napisać coś więcej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi. :) Cieszę się, że Ci się podoba. :)

      Usuń
  10. Pierwsze miałam okazję używać i Christine,reszty niestety nie znam

    OdpowiedzUsuń
  11. Te małe wersje są rozkoszne. Jeśli chodzi o zapach to damskie perfumy Marc Jacobs, biją wysztkie inne na głowę ;)

    OdpowiedzUsuń