LÄHDE, VALO, SISU- Co znaczą dla mnie te słowa?

by - 19:12




Przyznam, że do tej pory nie utożsamiałam swojego stylu bycia z żadną ideologią. Nie sądziłam, iż rzeczy, które siedzą w mojej głowie można zamknąć wsztywnych ramach. Wszystko zmieniło się po warsztatach marki Lumene prowadzonych przez Annę Wiśniewską i Annę Zając na SeeBloggers. Prostota bycia, naturalne piękno i równowaga. Skandynawskie klimaty przyciągały mnie już od dłuższego czasu, co można było zobaczyć w moim życiu na przykład w aranżacji sypialni. Teraz zawitały też w pielęgnacji i mam nadzieje, że zostaną ze mną na dłużej. Ba! Zrobię wszystko aby zostały ze mną na dłużej. 






Kosmetyki marki Lumene wydobywają z nas naturalne piękno. Nadają skórze blasku, ale nie takiego które kojarzymy powszechnie z rozświetlaczami, brokatem czy innymi drobinkami. To nasz wewnętrzny blask czyli po prostu my. 

Marka stworzyła tak zwane rytuały pielęgnacyjne, w skład których wchodzą poszczególne kosmetyki. Poniżej znajdziecie kilka słów o produktach z trzech  rytuałów, które testowałam w ostatnim czasie.




LÄHDE- Rytuał nawadniający i dotleniający skórę.

Intense Hydration, nawadniający krem do każdego typu cery.

Produkty z tej linii oparte są na arktycznej wodzie źródlanej, tak też właśnie wyobrażałam sobie zapach kosmetyków z tym składnikiem. Nie jestem fanką morskich zapachów i muszę przyznać, że ciężko było mi się do niego przyzwyczaić. Krem jest niesamowicie lekki, ale bogaty w składniki odżywcze. Szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej warstwy. W dodatku stał się moim must-have pod makijaż.



VALO- Rytuał, który budzi w skórze blaski i rozświetla ją od wewnątrz.

Overnight Bright Vitamin C Sleeping Cream, Krem z vit. C na noc.

Nie byłabym sobą jeśli nie wspomniałabym o cudownym wyglądzie tej miniaturki. Faktem jest to, że urzekła mnie każda z osobna ale dla tej znalazłam oddzielne miejsce w sercu ze względu na jej zawartość. Moja skóra uwielbia kosmetyki z witaminą C, dlatego poprzeczka została zawieszona wysoko. W moim przypadku kremy na noc mają tendencję do zapychania, tutaj nic takiego się nie wydarzyło. Delikatny zapach tego produktu to mój faworyt, a promienna seria VALO to coś czego szukałam od dawna.



SISU- Detox, ochrona, regeneracja i wyciszenie.

Deep Detox Purifying Mask, Maska oczyszczająco-detoksykująca

Z tym produktem kojarzy mi się jedno stwierdzenie: antidotum na życie w mieście. Kosmetyk posiada małe peelingujące drobinki, które ścierają naskórek i usuwają wszystkie zanieczyszczenia z twarzy. Maska jest łatwa w zmyciu, a po jej użyciu nie zauważyłam efektu wysuszania co często zdarza mi się przy tego typu produktach.



W ciągu tych kilku tygodni stan mojej cery poprawił się na lepsze. Ostatnio nawet zostałam zapytana jaki podkład mam na twarzy, gdyż wyglądałam tak promiennie. I zgadnijcie co? Nie miałam na twarzy zupełnie nic. Miałam okazję przetestować, też produkty z linii makijażu hybrydowego. Nigdy nie sądziłam, że spodoba mi się na twarzy coś innego niż mat. 

Ja jestem zachwycona, zrobiłam już listę produktów, które muszą znaleźć się w moim koszyku, ale wiem, że żadna recenzja nie przekaże Wam tych wszystkich emocji, które towarzyszyły mi podczas testowania. Dlatego jeśli kiedykolwiek zobaczycie w sklepie kosmetyki marki Lumene to  przyglądnijcie się im po prostu bliżej, a może skradną i Wasze serca?






You May Also Like

8 komentarze

  1. Ale piękne zdjęcia :) Lumene kojarzę bardzo dobrze i żałuje, żę dostępność marki jest tak słaba :( Natomiast czaje się na serię valo i czuje, że niedługo moja pielęgnacja się o nią poszerzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że dostępność tych produktów jest ciężka. Mam wrażenie, że kiedyś były dostępne w wielu sklepach, a przez te kilka ostatnich lat po prostu znikły. Rytuał Valo kusi mnie równie mocno jak i Ciebie! :)

      Usuń
  2. Ja też jestem pod wrażeniem tej marki i moja wish lista stale się powiększa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro wszystkie tak chwalicie to ja też ich wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia, aż chce się na nie patrzeć
    kosmetyki mi się podobają, dobrze,że cera się poprawiła

    OdpowiedzUsuń
  5. Titanium Glass - A glass - Titanium Art - Titanium Art
    The Tithron titanium easy flux 125 amp welder has a stainless steel handle that fits with the bottom gr5 titanium of the titanium exhaust Tithron razor in the upper corner. If you are mens titanium braclets looking for something similar, find $13.99 · titanium cost ‎Out of stock

    OdpowiedzUsuń